Thursday, May 12, 2005

.: JaNgan MenSia²Kan MaSa YaNg TiNgGaL :.

Semalam sempat aku berjumpa dengan Juju sebelum balik ke Ipoh. Lunch sama² makan claypot rice kat Food Court di CM sambil borak². Banyak benda yang aku dapat dengar dari mulut dia, celotehnya buatkan aku hilang mengantuk. Padahal sebelum jumpa dia, aku rasa macam nak tidur je. Aku menjadi pendengar setianya setiap kali ada something yang dia terpaksa tempuhi. At least, she still has someone to listen to her problems. Sempat kitorang pergi jalan-jalan kat dalam Kotaraya dan dia seperti biasalah, mana boleh balik dengan tangan kosong kalau dah ke Kotaraya tu. Pastu dia ajak aku ke Petaling Street pulak. Takde benda yang kitorang beli pun. Meja² dvd kat tengah² jalan tu pun dah takde, bagus pun. Senang sikit aku nak jalan, kalau tak tu terpaksalah bersempit². Sempat lagi dia ajak aku singgah ke gift shop sebelum masing² berpisah dengan hala tuju masing². Sedar tak sedar jam dah dekat pukul 4.00 petang.

We have to make a move. Aku tak kisah, but dia patut masuk opis balik kul 4, tapi by that time, dia still tak naik bas nak balik opis. Aku jalan kaki menuju ke Puduraya, ambil tiket dan balik Ipoh. Terlelap kat dalam bas, sebab letih sesangat. Sempat lagi jawab call dari Azidah masa tengah syiok tidur. Pastu aku terus terjaga sampai Ipoh.

No comments: