Tuesday, May 03, 2005

.: HaPPy BiRtHday, Mak ! :.

Hari ni birthday mak yang ke 54. Aku tak tau nak belikan mak apa. Ingat nak celebrate birthday, tapi for sure dia tak suka punya. Macam beberapa tahun lepas, kitorang punyalah plan adik-beradik nak wat surprise, tapi mak tak macam tak suka. Tapi takpelah, aku ingat nak wat kek untuk mak. Kek kacang merah, faveret aku dan mak. Aku doakan mak supaya sentiasa diberkati Allah, panjang umur dan sihat tubuh badan disamping sentiasa ceria bersama cucu-cucunya yang semakin membesar dan nakal. Especially Nana, cucu yang kadang-kadang memanggilnya mak. Tergugat kedudukan aku sekejap..hehehe.

Bulan May ni ada 5 orang yang celebrate birthday, mak, abang Heri, aku, 2 orang anak saudara yang lahir pada hari yang sama cuma masa yang berbeza iaitu Aqif dan Najmi.

No comments: