Friday, November 19, 2010

.: Sakit :.

Sakit satu badan bila bangun pagi ni. Tak sangka plak semalam bekerja keras memotong pokok di halaman rumah semalam buat aku sakit satu badan. Nak bangun pun terasa sakitnya weiii....bukan main2 tapi realiti. Pagi2 dah bangun walaupun hakikatnya badan aku rasa cam nak tercabut jer...especially bahu aku dua2 belah ni. As usual my rutin akan bawak my mom pergi pasar borong untuk beli ikan dan sayur-sayuran..
Actually demam selsema aku belum betul2 baik lah..tapi still ok tak teruk sangat. Tapi bila dah mula sakit satu badan nih, demam pun kembali datang...tapi sib baik selsema tu kureng la. Aduhai kalo sampai Ahad still tak ok lagi demam nih, perghhh naya aku nk drive sorang2. Aritu pun masa balik pun tak larat je rasa. Huhuhu...entahlah. Hopefully ok.
Sepanjang ari duk rumah, duk melayan anak2 buah aku yang comel2 dan nakal2 nih. Macam2 la diorang nih. Kalau lappy aku nih, mmg tak pat nk sentuh la. Dah mlm time diorang tido, baru la aku dapat peluang ber'fb'...huhuhu...kijamnya diorang nih. Tak kasi chance langsung kat aku nk online. Huhuhuhu...sib baik aku baik...hihihih.
Okla...chow dulu. Tak larat badan nih.. Nak mkn ponstan lagi b4 tido. Hope badan aku kembali normal esok ari...huhuhu.

2 comments:

Nadia F said...
This comment has been removed by the author.
Nadia F said...

get well soon!