Thursday, November 11, 2010

.: Cuti² Deepavali :.

Tahun ni cuti Deepavali jatuh hari Jumaat. So, cadangnya mula² nak balik Ipoh lepas keja...tapi sudahnya gerak lewat sikit. Pas abih keja, aku gi singgah ke Kajang dulu, nak jumpa anak-anak aku dua orang tu..dah baper ari tak jumpa diorang...rindunyer.. Pas jumpa diorang, terpaksa balik opis balik, sebab broadband aku tertinggal la pulak. 3 hari cuti kat kg takde broadband, nanti boring plak.

Sudahnya aku gerak pas solat maghrib kt surau opis. Wahh...dah malam² raya nih, byk ler keta² kat jalanan. Hiway pun byk keta...so tak leh la nk merempit....bawak pun dalam 90 - 110/kmj jer. Masa tgh drive macam² nak pikir, so rasanya bila drive slow tu ok kot..tp entah ler.
Smpai Ipoh lebih kurang kul 10.30 mlm rasanya..wahhh, penat giler...sebab tak leh speedy kot. Hehehe...utk keselamatan. Ingatlah orang yg tersayang... Dapat tengok mak rasa ilang semua penat drive. Syiok dapat tgk wajah² orang yg tersayang walaupun aku tak pat tgk wajah arwah abah lagi...tp arwah tetap ada dalam hati...

Sempat aku kejut Fareez yg tengah tido sebab nak main² dengan dia. Hehehe.... Nak tido dulu la...sok byk lagi program nak wat.. daaa.

No comments: