Saturday, November 13, 2010

.: Mimpi Yang Tak Sudah :.

Malam tadi aku tido awal. Kul 10 dah tido rasanya... Penat pagi semalam jem teruk masa drive...giler ahh time ujan naper mesti jem teruk??? Masa hujan jugak la selalu mesti ada accident. Semua orang nak cepat pergi kerja..bayangkan sepatutnya berapa lane jer jadi 14 lane.. Waahhh...giler. Sampai opis dekat kul 9 pagi tu...my bos pun dah masuk meeting bila sampai. Nak wat camne kan....bukan sengaja lewat. Hihihihi..
Malam tadi rasa panjang lena ku. Sampai mimpi macam2... Especially termimpikan arwah abah yang dok risau dengan mak pasal balance yuran belajar aku. Abah...hmmm, rindunya. Part of that, aku mimpikan pulak si Ikin dok sampaikan mesej mama yang aku tak baper faham. Sebab cam tak complete jer...ntahlah..macam2 version mimpi aku malam tadi.
Pagi ni, aku and my lalink fren nak gi KL. Gi beli stok untuk hantar kat Sarawak. Harap2 sempat pegi tiga-tiga tempat seperti yang dirancang. Harap2 tak jem macam semalam. Alahaiii...

No comments: