Monday, March 30, 2009

.: Kursus Di Port Dickson :.

Pandangan dari balkoni bilik aku
Kat tepi pantai..(pesal jadik gelap gambo ni)

Sampai jer terus posing dulu

Cute tak I senyum ?

26-29 Mac aku berada di Port Dickson, sebab handle kursus Jabatan aku. Hotel Le Paris, Port Dickson. Hotelnya agak lama..tapi oklah. Ada tempat main bowling..tepi pantai, ada swimming pool. Ada beberapa perkara yang aku kureng suka masa handle kursus ni. So, sesiapa yang seangkatan dengan aku dia tau la perasaan aku masa tu. Especially Anis..dia turut memahami.

Tapi ada gak peristiwa yang melucukan yang aku dan Anis tak dapat nak lupakan. Korang nak tau ker?? Rahsia la beb. Tapi memang cam tak caya jer.. hehehe.
Okla...saje nak letak gambo² yang aku tangkap kat PD ni hah. Layanzz...!!

1 comment:

Unknown said...

bestnyer..mintak no tepon hotel