Friday, March 20, 2009

.: 2nd Tag From Yatt :.

Yatt..ko memang tak leh tengok aku senang skit. Huhuhu...kena jawab la jugak yer..



1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" ni untuk diletakkan di blog.
Dah siap pun!

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
Si Yatt ni lah yang tag aku atau nama sebenarnya Cik Su****. Dia ni dulu kawan satu gim ngan aku. Konon² nak kuruskan badan masing²...tp dia tak la gemuk, tapi ada drumstick...hahaha.


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.


Aku tak biasa tipu² ni, so aku jawab jujur-sejujurnya la yer. Menipu tu kan dosa. Ishh..tak baik tau ! Cikgu kite kat sekolah dulu marah kat orang yang suka menipu.

1. aku ade teddy bear kesayangan (cikgu@mama) aku kasik masa beday aku yang ke-27)


2. aku ade beskal mountain bike LeRun (abg aku hadiahkan sempena aku dapat PMR 7A)


3. aku suke main badminton, futsal ngan batu seremban. tapi dah lama tak main la.


4. aku suke pegi window shopping sorang² sebab aku leh buat apa yang aku suka.


5. berat aku skang 73kg...asik makan jer, mana tak gemuk. Lagipun aku bukan mintak makan kat orang lain pun, so, who cares ?


6. suke naik motor laju² sebab best...


7. nak buat bungee jumping sekali seumur hidup, sebab tengok dalam tv macam best jer.


8. orang kate aku comel dan awet muda. Tak tipu, betul tau ! Selalu orang tak caya bila tanya umur aku.


9. suke balik kampung bersama ikan aku yang comel dan cute macam tuannya jugak.


10. sape nak blanje aku tgk wayang? Aku belanja diri aku sendiri la...


Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

No comments: