Sunday, November 30, 2008

.: Aktivti Hari Sabtu :.

Menu brunch kitorang My Chicken Curry Mee My French Toast
Azie ngan posingnyer
Tuan punyer blog
Zie control cun..ahaks

Pagi Sabtu kitorng brunch kat Oldtown Coffee sebab lom try lagi kat situ. Tu yang tergedik² masing² nak pergi. Walaupun dekat aku siap drive sebab sure tengahari bila balik rumah nanti panas terik. Lepas brunch, hajat di hati nak pergi karaoke, tapi apa kan daya takde rezeki..huhuhu. Tension jer tak pat pi karaoke. Hehehe...petang tu aku ngan Azie ada futsal kt Sport Planet Shah Alam. Lama tak main, sakit peha aku. Aduhai...
____________________________________________________________________
Rainbow Tree Nani ngan Latte Zie
Aku ngan penang kuewteow n mango juice
3 Dara PingitanAku ngn Azie n Pae
Mee goreng mamak Zie
7 Puteri Kayangan

Malam Sabtu disebabkan semua blok blackout, jadi kitorang pun keluar rumah jam 10.00 malam ronda² ke Danau Kota. Hahaha...pas ronda kitorang singgah kt Naili's Place Sentul..masa tu dah pukul 2.00 pagi. Hehehe...dah penat jalan² kt Danau Kota, lapo n dahaga plak. Tu yang singgah tu. Hehehe..dalam gelap² pun sempat lagi bergambar. Sampai umah dekat pukul 3.00...ngantok siott !

3 comments:

Anonymous said...

pergh.......makan.......x hingat.
sedap tu....
mahal x rega??

Bocah Chomell said...

biasala rega...mahal2 pun bukan selalu mkn..

Anonymous said...

lepas tu balik kampung komplen berat dah naik....... kat aku tak ingat bila makan tu.. hampeh!!!!!!