Tuesday, November 25, 2008

.: Marble Cheese Cake For Me :.

So cute kek ni. Betul² terharu bila dapat kek daripada Ck Aen. Bersusah payah dia buat utk aku walaupun sakit² kepala malam tadi sebab makan aji byk sangat kt dlm chicken chop Noodle Station tu. Simple and sedap ( Ck Aen..nnt jgn lupa buat lagi tau !!). Aku dah la memang hantu cheese and chocolate. Ishh..isshh...mcm syg nak mkn tapi tak boleh tahan. Si 'Ina' pun tak abis² makan kek tu, walaupun badan kecik. Semua orang puji kek Ck Aen tu...ada yang nak menempah lagi tu. Hehehe..good job Ck Aen. Apa pun arini last day aku kat PSM, sedih sioottt ! Apa nak wat..hehehe. Macam jauh sangat lak. Pada hal beza dua tingkat jer..kalo naik lif pun leh naik sama² satu lif. Ok la, arios.. Malam kang nak makan kek ni lagi sebab ada lagi. Makin gemuk la aku nmpk gayanye...

3 comments:

Anonymous said...

oh...jeloues sungguh aku.....
nak cikittttttt..................

Zie said...

hehee..aku pon tumpang sekaki merasa cake tu..mmg sodapppp ;P

Bocah Chomell said...

hehehe..sedap kan