Friday, November 28, 2008

.: Apa Nak Tulis Eh ? :.


Myspace Graphics

Agak²nye apa aku nak tulis hari ni yer. Hmmm...pagi ni pegi breakfast ngn 'Ina' jer sebab Ck Aen terpaksa EL sebab Cinta demam..panas pulak tu. Harap² Cinta dah mamam ubat dan leh tido sama² ngan Umi dia..hehehe. Sure tido je 2 beranak ni..hehehe. Aku macam ada benda nak buat tapi macam masih lagi tercari² apa yang aku nak buat. So confuse huh ? Aku pun confuse..hehehe. Oh ya, lupa nak siapkan design yang member aku suh buat. Kalo ok, leh la dapat income lebih sikit. Masyuk la skit nnt kot..huhuhu. Otak tgh blurr nak wat design untuk dia. Next week kalo dia jadi datang sini dia nk tgk pulak. Tgkla kalo rajin nnt aku buat la. Kalo malas, cakapla takde masa nak buat. Huhuhu...bukan takde masa tapi takde idea. So far, kat tempat baru tak la busy mana pun. Banyak sangat masa aku...tp aku tgh sibuk nk compile e-book yang ada untuk rujukan aku sebelum buat apa² keputusan dalam internet marketing nih. So confuse....haha confuse lagi. Takla confuse sgt pun. Saja je nk guna perkataan confuse tu byk². Hehehe...okla daripada aku merepek lagi baik kuar dulu daripada sini. Keluar sekarang !!!

No comments: