Friday, April 22, 2005

.: No Matter How Big Is Your Problem, The Important Things Is How You Handle The Problem :.

Minggu ni saja dua hari cuti umum. Bos aku pun dah mula masuk office hari ni setelah beberapa hari cuti. Main golf kot. Banyak benda aku settle kan dengan dia pasal kerja-kerja ni. Then,discuss pasal client itu dan ini,problem itu dan ini. Bos aku hari ni banyak benda yang dia sampaikan pada aku, so dengar jelah. Sedikit sebanyak ada benda yang aku dapat. Dia memang suka memotivasikan aku dan dirinya sendiri. He's a good boss to me. Yang akan aku ingat sampai bila-bila bila dia cakap pasal masalah. Katanya, 'No matter how big is your problem, the important things is how you handle the problem..'. I think that's why he successful in his business and life. Tiba-tiba aku teringatkan pada Juju yang tengah ada masalah.

No comments: