Tuesday, April 12, 2005

.: 3rd Screening,"Rabun" :.


Gambar ni aku ambil dari blog TSC boss, Yasmin Ahmad. Jangan marah, ya ! Rabun screening last week kat officenya, di Leo Burnett. Aku still takde chance nak pergi tengok film screening yang dia buat every Friday. Hari tu masa first screening, cerita Satyajit Ray's 'Pather Panchali', aku ingat nak pergi,nama dah listed dah, tapi tak dapat. Sebabnya aku diserang demam tak kebah. Frustnya masa tu, tak usah cakaplah. Lepas tu Kak Yasmin meneruskan aktiviti di malam Sabtu dengan tayangan filem-filem hebat. Bukan aku tak teringin, memandangkan shownya malam, so susahlah sikit aku nak pergi. Sebab kalau aku turun KL, aku kena berharap pada public transport. Kalau dah malam-malam, aku tak berani sangat nak naik public transport sengsorang. Macam-macam hal pula nanti. Melainkan kalau ada yang sudi nak hantarkan aku balik ke rumah sewa Azidah kat Kerinchi, kecil tapak tangan, satu Kuala Lumpur aku tadahkan.

Alahai, tengok gambar diorang ni, menjeleskan aku lagi jer.


No comments: