Saturday, April 23, 2005

.: Bermulanya Kuliah :.

Aku bertolak dari Ipoh jam 7.30 pagi. Menaiki bas Plusliner kegemaranku seperti selalu. Kuliah akan bermula jam 2.00 petang. Dan masih agak awal apabila aku sampai ke KL nanti, lebih kurang pukul 10.30 pagi. Sepanjang perjalanan aku menikmati keindahan alam, tumbuhan yang menghijau di kiri kanan jalan membuatkan aku rasa begitu segar dan nyaman. Mengintai di sebalik pepohon durian yang tumbuh melangit, sudah berbuah kah atau belum. Belum musim durian nampaknya, jika tidak sudah pasti berbakul-bakul buah durian dijual di sana sini. Banyak perkara yang sempat aku fikirkan semasa dalam perjalanan.

Semester pendek kali ni, cukuplah masa untuk aku rileks sikit. Entah banyak atau tidak assignment yang bakal aku buat untuk subjek ini. Harap-harap boleh score untuk subjek ni, harap-harapnya begitulah... seperti selalu.

No comments: