Thursday, January 27, 2011

.: Bengang Tahap Gaban :.


Bukan gambar sebenar haku yer !!!

Apa pulak kali ni ?? Baru je pagi tadi aku tulih pasal assignment eh...ni dah citer pasal bengang pulak. Haisshhh..tak abis-abis aku arini yer?? Mana tak bengang weii...mana tak sakit ati. Adoii...jiran depan umah nenek sedara atuk aku pun bole buat kalo dah copy paste 100% dari website. Kata penah wat kajian masa amik degree dulu. Dulu pun ko mmg suka copy paste 100% dari internet eh ?? Kalo camtu, tak sia2 la usaha ko tunggang langgang cari maklumat dalam internet pastu copy paste, and at last dapat gak degree. Memang terbaeeekkk arr !!! Salute giler nih...penat lelah ko berbayar gak arr kan ??

Untuk sesapa yang tertiba sesat terbaca blog aku nih, mesti dia kata aku ni panas baran gila2 sampai muka leh bertukar menjadik kaler cam merah kat atas tu. Tapi sebenarnya aku tak le sampai tahap camtu sekali. Bila kesabaran aku diuji sampai camtu sekali, perghhh..aku rasa bukan aku sorang je marah..orang lain pun akan marah gak. Agaknya lagi teruk kot !!! Huhuhu...

Orang lain sibuk nak siapkan coursework...dia sibuk dengan novel. Kalo dah sibuk sangat nak jadik penulis, wat per sambung belajar pastu nyusahkan orang lain...kan ?? Tulah manusia cakap tak serupa bikin...depan kita perghhh, kata-kata hebat betul. Macam duk kat langit jer...huahuahua. Antara ramai-ramai, dia sorang jelah yang ada degree dan tau semua pasal nak buat kajian kes. Bila aku tengok, huhuhu....aku pun bole buat sorang kalu camtu. Sib baik la tk submit lagi kat lecturer..kalo tak, tak tau la. Aku bukan saja suka2 nak cari salah orang...agaknya memang Allah nak tunjuk, tu yang aku terjumpa tuh.. Bila tanya, langsung tak jawab walau sepatah perkataan pun. Hmm..nampak sangat la kan ??

No comments: