Friday, April 02, 2010

.: I miss my mom :.

Pas keja terus drive balik Ipoh. Rindunya kat my mom, tak tertanggung rasanya. Huhuhuhu...baru sebulan tak balik. Camne lah orang lain yang berbulan-bulan tak balik kg tu kan?? Tak rindu ke diorang kat mak ayah tercinta ?? Aku nih, baru sejam dua berpisah ngn mak pun dah rasa len macam jer.

Sepanjang perjalanan di hiway, kereta mmg byk giler...macam pesta plak. Tak boleh la nk speed pun...lagi pulak kepala aku tengah serabut giler. Entahlah..berapa kali cam nak terbabas je tadi. Tak concentrate bawak keta. Dok pikir macam-macam perkara yang berlaku dua ari lepas. Aku tak boleh biarkan semuanyer berlaku camtu jer. Tapi aku sendiri tak tahu macam mana cara nak pulihkan semua keadaan tu. Rasa tak boleh nak bernafas pun ada bila memikirkannya. Kenapa lah..semua ni jadik eh ??? Kenapa ???

Biarpun aku tersangat gembira bila dapat jumpa mak, tapi dalam hati aku, hanya aku yang tahu betapa terseksanya aku saat ini. Tak tertanggung rasanya saat ini dan tika ini untuk aku terus berada dalam situasi yang aku sendiri tidak suka, aku benci situasi begini. Bila semua ni akan berakhir??? Tolonglah.....

No comments: