Tuesday, October 27, 2009

.: Aku Tetap Aku :.


Lama betul tak update..dah baper bulan entah. Bukan tak nak update, tapi kadang² takde mood nak update. Huhu...kali ni aku update gak ngan gambo potret aku tu. Chewah..entah sape la yang terer melukis potret aku tu. Aku ingat nak letak beberapa gambar kat Terengganu aritu. Tapi memandangkan kabel pun tak bawa, so takdela nak dapat tengok gambo² tu yer. Sorry..lagipun bukannya banyak pun gambar² kat Terengganu. Walau pape pun, pergi Terengganu aritu jenjalan ngan Anjelina, Ajiz, Sal and Faizal, memang besh banget. Siap makan durian dalam Naza tu. Hahaha..pasni kekawan opis yang naik Naza, kalau bau durian tu, nasib korangla yer. Hahaha....
Bila la nak masuk pulau plak ni. Kalau p ngan geng² cam aritu gi Terengganu, besh gak. Huru hara dibuatnya. Haha..macam² la.. Kononnya aku gi sana aritu tak nak sopping, last² abis duit aku... sutera la, kain pasang la, tudung la...macam². Apa pun memang beshhh....

No comments: