Thursday, May 21, 2009

.: My Bestday :.






It's my bestday again. No matter how old I am, I still feel younger everyday. Hahaha..perasan. Betul la. 17hb aritu aku dah sambut bestday awal sebab celebrate sekali ngn my fren, Azie. Tahun ni we all sambut kat Putrajaya...picnic style. Beli piza, junk food skit pastu lepak kat garden Putrajaya. Okla jugak kan..lain dari yang lain. Tapi aku cam malas2 je masa tu sebab time petang-petang camtu aku lebih suka lepak umah tengok tv ataupun tido. Hehehe... Birthday aku pada 21 Mei, tapi tahun ni aku ada exam pada masa birthday aku. Exam PTK. Jawab pun tah pape sebab tak baca buku. Hahaha..padan muka aku.

Pas abis jawab soalan, member² opis lak celebrate bestday aku kat KFC Alamanda. Huhuhu..meriah la sebab ramai yang datang. Celebrate sekali ngan Aida sebab bestday dia 22hb lak. Tak la aku shy sangat. Hehehe... Pas makan² ngan diorang aku ngan member aku terus ke Metro Kajang untuk karaoke. Hahaha.....giler karaoke sekarang.

No comments: