Wednesday, June 17, 2009

.: Badminton oh Badminton :.

Malam tadi team JTLM turun gelanggang untuk training badminton. Tengah² main ada satu group datang dan beritahu yang diorang pun main pada malam yang sama. Diorang dah booking lama and every Tuesday night diorang main. So, dah clash la...but after discuss dengan diorang so keputusan dah diambil. Kena gilir² main. Fair and square la. Cuma malam tadi yang tak bestnya baru je aku start main, baru pukul 4-5 kali, tangan aku tiba² jammed. Tak bole pukul, terus jadi cam longlai jer. Aku terus stop, kuar court minta Bita ganti. Aduhai, mmg sakit la. Terus sapu cream panas, lepak kat tepi. Nak pegang botol mineral pun tak mampu. Huhuhu..lepas rileks jap, aku ajak Anis ngan Bita balik. Sebab aku tak larat je rasa. So, drive balik pun tangan kiri je main peranan, sebab tangan kanan aku memang tak leh function time tu. Before balik, makan jap kat kedai mamak and terus balik. Pas solat aku terus tido bersama² tangan yang masih injured. Huhuhuhu...

No comments: